1 december!

Idag är det 1 december!
Jag sov inte riktigt som jag borde inatt, lite väl lite. Men det är svårt att somna i god tid när man har varit ledig innan. Som svar på den lösningen är jag självklart ledig imorgon igen så jag hinner sova igen den "förlorade tiden".
Idag har jag och Tina återigen varit hurtiga på både trampmaskinerna och i gymmet.
I måndags och idag har vi kört cirka 20 minuter kondition och nästan en timme bland vikter och maskiner!
Det är värt en klapp på axeln och jag unnar mig att trycka i mig lite av det choklad praliner jag fått.
23 dagar kvar till julafton!
30 dagar kvar till nyårsafton!

Sen är det bara att avsluta kursen den 13 januari som kvarstår innan resan ;)
Bara och bara är väl kanske en ytterst grov underdrift eftersom jag lär hinna med en hel del innan dess. Men det känns helst klart som att det närmar sig med storm steg. Ska börja fundera på julklappar i veckan hade jag tänkt mig. Det är lika att börja tid, speciellt med tanke på antalet stadsbesökande under helgen som var, hade gärna sluppit trängas med fler.

By the way är renen som så vackert stod bredvid vårt egengjorda pepparkakshus uppäten av en svart lurvig hund vid namn Sasha, hon hann även med att äta cirka en deciliter glasyr under själva bakandet ;) Även om en vis irritation uppstod över det plötsliga försvinnandet av min ren så är det svårt att vara arg på en sådan super söt varelse. Nu hoppas vi att pepparkakshuset inte möter samma drastiska öde! peppar peppar!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0