18 december

Fredag, äntligen fredag!
Som vanligt som jag alldeles för länge.
Skäms nästan när jag tänker på alla omkring mig som ännu en dag klev upp till en arbetsdag, en tentadag eller någon annan dag. Jag tänkte iaf på er när jag låg där och vred mig kring halv elva om det är till någon tröst.
Nu är det fredag. Jag har varit och vandrat runt på Sunderby sjukhus med lilla syster och Melissa, inte för att någon av oss var sjuk utan för att Melissas mamma hade en undersökning och snart ska få en till bebis :D Måste ju erkänna att man blir lite avis när hon är en sådan sötnos! Vi var på Max och åt lunch. Jag lekte tittut med Melissa och det var ju kanske det roligaste som hänt på länge.. Ikväll eller egentligen jättesnart ska jag på julbord på scandic med min älskling, sen blir det nog att fara på plannja som spelar på pontus och sen bara myys :D för att det är fredag. På lördag kan det hända att det blir lite mer alkoholrelaterade-sysslor återigen. Söndag ska jag få träffa Lisa igen efter hennes långa resa :D ska bli kul!

Ha en underbar helg!
With love


Kommentarer
Postat av: åsa

suck. jag har inte gjort ett jota idag, och jag har tenta imorgon. läser och läser och läser alla meningar om och om igen, men jag får inte in nåt mer i skallen. jullov? jatack.

2009-12-18 @ 17:27:19
Postat av: Elin

åh jag tänker på dig vännen, ikväll får kanske även du jullov, kan det stämma?

lycka till på tentan idag!

2009-12-19 @ 11:34:39
URL: http://detarelins.blogg.se/
Postat av: Orri

Vad ska du ut på för alkohol- relaterade sysslor? Ses vi ute? :D

2009-12-19 @ 13:58:26
Postat av: Elin

jag är ju oftast ute på någon sorts syssla relaterad till någon sorts dryck. vi var hos Lilliths Simon och drack vin och glögg. synd att vi inte sågs ute.. vi var på Cleo :P inge vidare alls!

2009-12-20 @ 13:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0