23 december

Livet är rätt så himla bra ändå ;)
Jag har klagat på att ha lite att göra men nu har jag bestämt mig för att sluta klaga och ta tag i det istället. Har varit på stan idag med Sara/Barry/Orri-gulli ;D Det var inte bara vi som gjorde stan idag vill jag påstå. Några fler.. Nu har jag just varit på kvantum och handlat lite korv och grejer till grillning ute i hagaviken. Ska med min darling ut till stugan och äta lite och elda i kåtan. Myys!

Har världens bästa pojkvän och det är den bästa julklapp man kan få! ♥

Imorgon är det julafton (Åsa, det är faktiskt sant!)
jag ska till farmor på julmiddag och träffa hela släkten, mys! sen ska jag hinna med att kramas med min karl lite på kvällen och träffa hans släkt. Ser fram emot en trevlig jul!

På återseeende!


Kommentarer
Postat av: åsa

haha jag har faktiskt koll på att det är julafton idag, trot eller ej.

2009-12-24 @ 12:13:14
Postat av: Elin

Det är stoort :D ha en underbar jul!

2009-12-24 @ 16:03:50
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0