4 december

Jag älskar att ha sovmorgon!
Det måste vara guds gåva till just mig. Kanske kan vara så att jag helt enkelt inte tycker om att stiga upp men jag tycker att det jag borde lägga min vikt på sånt jag tycker om, det är ju trots allt fredag :D
Idag har jag varit på stan med Charlie, köpt en skitsnygg tröja och linne. Sen blev det första julklapparna inhandlade. Kändes bra! Vi lunchade på mat&prat. Efter stadsbesöket så var jag en sväng till StiL. Det känns bra att jag varit tre gånger den här veckan, hade kunnat vara bättre men det är iaf mycket bättre än på länge! Och då ska man vara nöjd. Ikväll blir det fredagsmys hos Sara och jag tänker trycka godis utan dålig samvete ikväll för det är jag värd. Jag tycker om att det äntligen är snö, det är trevligt och ser mysigt ut när man tittar ut.

Ha en underbar helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0