8 december

Idag, tisdag den 8 december började som en ovanlig dag denna veckan. Jag klev upp ganska så tidigt.
Redan 07.45 ringde klockan. Jag skulle nämligen iväg på lyx denna morgon! Dagens lyx handlade om att jag hade bokat in en tid för ansiktsbehandling på presenta eftersom jag fått ett present kort där av min darling. Det var en trevlig upplevelse (åtminstone största delen av tiden) Ett lugn spred sig i kroppen och det mest var riktigt skönt. Det ingick det mesta, rengöring av olika slag och skrubb och sen gick hon vidare med diverse klämning av porrer och plockning av ögonbryn. Det var otroligt svårt att ligga still och jag fick kryp i kroppen från topp till tå men försökte ligga still som en snäll och lugn flicka! (en stor bedrift, OM jag lyckades!)
Sen kom det riktigt sköna, massage och ansiktsmask. Jag tror nästan jag sov en sväng. Väldigt behagligt. Detta är helt klart något jag kan rekommendera.



Min näsa har nog aldrig varit så ren och det är nästan är overklig känsla att känna på den. Känslan av den feta ansiktskrämen ligger också kvar, antar att det är bra! (?)  Jag glänste sannerligen i ansiktet på stan fick jag se i diverse speglar överallt på alla affärer. Och vet ni vad? jag har köpte klart nästan alla julklappar idag.

Jag kommer inte att avslöja några köp men jag kan säga att jag känner mig rätt nöjd. Jag tycker om att köpa till andra, det är nästan bättre än att köpa till sig själv. Nu är jag i djupa funderingar över resten av dagen? Träna? Plugga? Lata sig? hmm.. Nå väl, ikväll ska jag iaf söka visum till länder i "övriga världen" som Folksam kallar det platser som vi ska resa till.

O jaa just jaa, minns ni denna klassiker som vi så flitigt lyssnade på/skrattade åt på gymnasiet?

http://www.youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0