9 december

Prick FEMTIO dagar kvar idag tills vi åker!
Det är inte illa, igår sökte vi e-visum till Vietnam och vi har även bokat boende det tre första nätterna i Hanoi. Vi valde ett (vad det verkar) helt okej hotell i Hanoi tror att det var två eller tre stjärnigt. Eftersom att vi backpackar och går på en tajt budget blir det inga lyxhotell. Vi betalade lite under två hundra kronor natten för oss båda. Så mindre än en hundring/person, vilket fortfarande känns rätt så dyrt med tanke på alla nätter vi kommer vara på resande fot. Men när vi kommer ner kan man ju kolla på billigare ställen men vi ville inte riskera att hamna i värsta snusken direkt när man är trött efter flygresan.

Jag känner mig otroligt tacksam att jag vågade och att vi bokade resan, tänk vad roligt att göra något som här! jag längtar verkligen, det hade varit väldigt bekvämt och enkelt att bara stanna hemma som vanligt, kanske inte lika spännande dock. Har varit och tränat idag med Tina, vi for ganska tidigt på morgonen kring tio så vi var lite sega och trötta. Hyfsat nyvakna om man säger så. Men det gick ändå rätt bra även om jag fann mig själv sitta och stirra rakt ut mellan repeditionerna ibland.

Imorgon är ingen rolig dag, ikväll ska jag äta middag och sen tänker jag inte äta något innan mitt ingrepp i magen imorgon, gastroskopin alltså. Det känns väldit skrämmande och onaturligt att få en slang nertryckt i halsen. Men jag ska försöka mitt bästa att inte jaga upp mig mer än vad jag redan gjort. Håll tummarna för mig för imorgon gör jag det jag fasat för sedan ettan på gymnasiet. Jag är ändå glad att jag äntligen tagit tag i mitt magproblem. Även om jag inte tror det kommer hitta något i magen så känns det bra när det väl är gjort, hoppas jag iaf.

Dags att plugga lite.
(hoppas att jag gör det den här gången också..)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja tack det vore jättesnällt!:)Hoppas att det går bra för dig imorn, men det tror jag nog!

Puss&Kram

2009-12-09 @ 17:22:12
URL: http://emmawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0