Dagens bästa idé!


Kommentarer
Postat av: Orri

Jag har några förslag på alternativa meddelanden: "Låt de sista ljuva åren bli de bästa i vårt liv" eller "Livet på jorden är så kort spill det ej på tv bort" eller varför inte den gamla klassikern "Borta bra men hemma bäst".. så nu är det bara att börja brodera ;)

2009-12-08 @ 08:44:54
Postat av: Elin

hehe jaa bra Orri! du kanske vill bli min partner in crime?

jag har även funderat på lite mer "busiga" meddelanden. Bättre en ... i handen än tio i skogen.

2009-12-08 @ 13:26:01
URL: http://detarelins.blogg.se/
Postat av: Frida

Brodera var en av min och Lisas stora sysselsättningar i unga år, säg till om du behöver hjälp ;) Orri, värst vad du hade många alternativ på lager... ;)

2009-12-08 @ 14:30:59
Postat av: Elin

Är det sant? är det därför Lisas foto blev utbytt mot en broderad häst? Jag undrar i min ensamhet här, VARFÖR slutade ni? ;)

2009-12-08 @ 16:06:18
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0