Julsittningen!



Idag är det den 12 december 2009 och jag är fortfarande rätt så bakis trots att klockan är 19.30! Igår var det sittning på universitetet. Jag hade min superfina svarta klänning och ett par pumps jag köpt samma dag, det kändes som att det kunde bli en himla bra kväll. For till Carro vid halv fem, klockan fem var vi på förfest, det var trevligt men rätt fort drog vi till Stuk för julsittningen.. det var ingen hit måste jag säga! jag frös, det var ljust och omysigt innan på ljusgården där vi satt. man hörde dåligt från scenen, maten var vääldigt trist och kall och det ingick ingen dryck till maten, ingen alkoholhaltig sådan. Alltså betalade jag 150 kronor för dåålig julmat och underhållning jag inte hörde. Tur att jag hade trevlig sällskap iaf :D Jag, Carro och Tina var tjusiga i våra svarta klänningar. Temat för julfesten var jul på tv. Så jag skämtade och sa att jag var utklädd till Anna Anka. Hoppas likheten syns.. Vi hade en hel del trevlig folk vid vårt bord, satt med ett gäng sjuksyrror som pluggade ihop.
Vi gick rätt tidigt på mellanfest, som var trevlig. Jag blev väl dock lite osugen på att gå tillbaks till Stuk så jag drog hem till Andreas vid midnatt. Jag kan inte säga att jag inte ångrar den där sista mintuun som jag drack. Men jag lär sig för varje gång.



Jag innan sittningen!


Snart jag ska iväg och umgås med mina girlsfriends. Åsa och Lotten! Kan bli trevligt :D
Känns skönt att denna kvällen blir en lugnare kväll. Det behöver jag.
Ha en trevlig helg. Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: åsa

SNYGG KLÄNNNNNING!!!!!

2009-12-13 @ 00:51:47
Postat av: Orri

Shit vilken pingla till vän jag har! :)

2009-12-13 @ 10:06:51
Postat av: Emmaa

Tack för dina fina kommentarer;) Synd att sittningen var dålig! vi ses imorn på vår otroligt roliga lektion:b..pöss

2009-12-13 @ 12:30:22
URL: http://emmawikberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Åsa: Thanks ;D och detsamma!!

Orri: Då är vi två :D

Emma: I can't wait :P tur att kursen snart tar lov..

2009-12-13 @ 13:26:15
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0