Bloody sunday..

Dessa söndagar förföljer mig, varje vecka slutar med en smula ångest och en total orkeslöshet fast insvept i ett skönt lugn och ro. Jag njuter av mina söndagar men samtidigt så väcks en smula ångest inombords lite då och då.
Har haft en bra helg.
Den har känts sådär lagomt lång, jag behöver en lång helg.

Började helgmyset med en runda på stan med min gullegull Orri :D det var väldigt mysigt och alldeles för länge sedan. Sen på kvällens såg jag och Charlie idol, kollade på massa rolig youtube-klipp och hade riktigt kul.
Hade ju tänt ljus och fixa mys ;) vi skrattade åt att det verkade som att jag hade tagit fram min mest romantiska sida innan vi sågs. Vad skulle man göra utan sina bästa vänner egentligen.

Sen, En lördag i kärlekens tecken. Inte varje dag man får vara med sin älskade från morgon till kväll.
Det är jag glad och tacksam för.

Idag är det söndag, bloody sunday. God damm it kan vi inte införa dubbla lördagar. Eller dubbel fredagsmys?
Någon som håller med?

Nu dagsd att fara till Sunderbyn och göra plats för en liten tjej som ska flytta hem till sina föräldrar.
Woho!
Eller?

På återseende

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker om att kallas för gullegull Orri! ;) Måste berätta om min helg sen, det har hänt något hemskt, det är bra nu men det var hemskt. Ringer sen :)

2009-10-19 @ 09:24:47
Postat av: Elin

Haha! jag förstod att gullegull orri skulle falla dig i smaken ;D det låter kanske dock lite väl som att du är fem år och min unge?

2009-10-19 @ 15:53:16
Postat av: Tina :)

kul med blogg=) Kram

2009-10-19 @ 16:11:02
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0