En sista natt.

En sista natt på teknikergatan.
En sista natt i min lägenhet.
Visst är det härligt med förändringar?
Men ändå så ledsamt att säga farväl till något.
Även om inte lägenheten är någon, så har jag lagt ner min själ i att skapa något.
Nu är det dags att säga farväl till detta något.

Nu ska jag tända lite ljus för det är den enda vettiga belysningen jag har kvar här hemma.
Har just haft en jättetrevlig filmkväll med Åsa.
Vi gjorde bärpaj och hyrde det första Falkfilmen, riktigt spännande.
Det är tur att man har bra vänner när det är lite tråkigare tider.
Unnande mig en tröja och en jättefin sjal idag på stan, tyckte att jag var värd det när jag varit så
duktig på att spara och att packa!

Imorgon ska mamma, jag och Andreas och min kusin flytta ut det sista!
Om allt hinns med :) Aldrig har en helg gått så fort.

Vill skicka en liten hälsning till min älskade Orri, KRYA PÅ DIG gullet :D vi saknade dig ikväll.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag saknade er!! Nu sitter jag här och fäller en liten tår över sista natten på teknikergatan, jag kan ju vara lite sentimental ibland ;) Nu väntar iaf nya spännande tider!

2009-10-25 @ 08:28:46
Postat av: Elin

Jag är också en smula sentimental. Jag tror jag riskerar att dö i överdos av sentimentalitet ;D hehe yes, nu är det dags för nya spännande tider.

2009-10-25 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0