Imse vimse


Min och Tinas Imse vimse spindel har rörliga ben och är en mycket vacker kreation som vi konstruerat på tekniken i skolan. Idag hade vi redovisning samt litteratur seminarium.

Onsdag den 29e! Det innebär en dag kvar till torsdag.
En dag kvar till tentan..
En dag kvar till helg och ledighet!
Imorgon kanske någon gång vid halv tio är jag fri som en fågel från skolan en och en halv vecka!
(Jag ska skriva klart en analys och diskussion men det en lite fågelskit i sammanhanget)

Att göra ihelgen:
- Skruva ner byrå
- Städa min trea som jag flyttat från :/
- Cykla min cykel från förrådet
- Fixa en outfit till eventuell halloween maskerad (eftersom att barnens hus vampyrtänder gjorde oss alla besvikna med fel storlek och konstigt konstruktion!)
- TENTARÖJ ;)
- Det viktigste fira ett halv år med min Andreas!

Med tanke på att jag är ledig rätt många dagar finns det uppenbarligen gott om tid till annat.
Åh, livet är för härligt. Guudars skymning vad jag längtar till januari! 
Kanske dags att boka resan snart!?

På återseende

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till på tentan! :)

2009-10-29 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0