Tillbaks till brottplatsen

Nu är vi äntligen tillbaks i skolans trygga vrå.
Det har varit skönt att slippa universitetet ett tag men jag måste säga att det ändå är roligt att vara tillbaks.
Tentan som närmar sig är väl allt annat än rolig, men men.
Jag vill inte påstå att jag känner mig allt för stressad, även om jag kanske borde?

Det är svårt att jobba upp en allt för stor motivation när resan och mitt älskade studieuppehåll närmar sig.
Jag hade aldrig trott att jag skulle ens ta en studieuppehåll.
Det är ju till för oseriösa? och jag är ju seriös?
..och sen tänkte jag väl att jag var stressad att bli klar.
Ohyggligt skönt att det inte stämmer så bra! Jag är faktiskt inte alls stressad!
Jag ser bara fram emot några månaders äventyr with my love.
Det känns välförtjänt och det ska bli väldigt spännande att få se nya saker och göra nya grejer.

På torsdag är det tenta men sen blir det lugna puckar ett lite tag.. vi har väldigt tomt på schemat fram till den 11 november.. det är lite smått konstigt och helt och hållet oväntat men universitetet visste väl att vi behövde lite ledigt ;) ska bli så skönt att få göra ingenting (eller få tid till massor! alternativt) ett tag framöver.
måste ju säga att matteboken till nästa kurs inte riktigt får mig att hoppa i taket av glädje.
Ser fram emot en bra helg..
Ska städa ur lägenheten efter tentan och allt.
Sen är det lördagsmys.

Nu åter i atomernas värld, dags att förunnas över fotosyntesen!
På återseende

Kommentarer
Postat av: åsa

ooo. fotosyntes! det hade vi på tentan vi skrev i fredags också;) haha, lärde man sig inte den på mellanstadiet typ?

2009-10-27 @ 09:06:19
Postat av: Elin

yes I know det är som mellanstadiet/högstadiet all over again. fast nu lite mer avancerat. men inte är det mycket.. däremot har man glömt mycket ;)

hoppas din tenta gick bra!

2009-10-27 @ 12:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0