Laget i Bangkok!

Igar anlande vi till Bangkok pa eftermiddagen.
Det ar stralande vader och varmt.
Vi har hittat ett schysst stalle att bo pa.
Inte for lyxigt sa det blir dyrt men med alla nodvandigheter som behovs samt en asskon sang.
Vi sov minst tio timmar inatt och det behovdes for dagens strapatser! :)
Det blev shopping och utforskning pa dagens schema.
Inget MBK, inget Siam Paragon, allt stangt pga av demonstrationerna.
Vi har akt Sky train och testat tva varv pa floden med turist express bat. Mycket billigt och effektivt.
Vi har handlat diverse idag, trots att shopping mallen uteblev.
Eller kanske just darfor for pa gatan ar allt billigt och bra :D
Vi har fyndat smycken, fem for 100 b (typ 25 kr!), t-shirts och lite konst.
Jag har inhandlat det coolaste av voodoo dockor man kan hitta.
Ni far se nar jag kommer hem, tills dess var nyfikna!
Dom ar killerass coola. For dem som inte forstar det betyder det att dom ar jatte haftiga!
Atminstone tycker jag det.. (Elin btw)

Vi testade street food idag. Spring rolls.
Hmm, jag som varit skeptisk.
Nu mar jag illa och har svart att ata. Typiskt.
Dags att se en film och smalta maten.
Mai Thai har vi testat, smakade som forra gangen i Thailand ;)

Snart ska vi krya tillbaks till vart kojs och njuta av en sang som ar mjuk!
Kanske hoppa lite upp och ner for detta ar forsta gangen pa lange sangen har fjadrar och inte ar hard som en traplanka.

Godnatt alla kara
Vi saknar er

Kommentarer
Postat av: mamma A-L

Skulle gärna se Bankok igen, det var ju ett tag sen vi var där...

Vill man shoppa så är ju Bankok ett paradis rent prismässigt. Vi ser med spänning fram emot dockan.

Medan ni hoppar i sängen så tänker jag sova ut ordentligt.Det är som vanligt en stressig årstid...men trevlig.

Kram !

2010-04-22 @ 18:06:53
Postat av: åsa

hoppa i sängen!

2010-04-23 @ 09:21:21
Postat av: Elin

hehehe jaa, hoppar aldrig ni i sangen?

2010-04-23 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0