Lamnar Bangkok i afton!

Godmorgon kara lasare!
Idag ska vi spendera en sista dag pa Bangkoks gator.
Vi tankte inte gora nagra langa utflykter utan haller oss pa vara trygga kvarter.
Kanske en kortis till Chinatown for lite sightseeing, vi far se.
Annars satter vi oss nog pa nagot mysigt cafe och spelar lite kort och fikar fram tills kl. 20.00.
Da aker vi var sista nattbuss ner till Suratani eller hur det stavas.
Sen farja till Kog Pha-Ngan vi bor vara framme kring 10.30 tror jag dom sa pa information center.
Spannande! Det vankas alltsa full moon party den 28:e.
Sedan i slutet av manaden den 30:e vankas det ett ars dag! :D

Igar kvall testade vi Indisk mat, mycket god. Kyckling. sas och naan brod. Mums!
Sedan gick vi till ett jattemysigt retro cafe dar vi drack en jattefin mai thai och satt och myste pa.
Vi valde ett cafe nara vart hotell sa vi kan kanna oss sakra och nara tryggheten ;)
Nu nar rod t-shirtar och mix t-shirtar harjar gatorna.
Sedan invigde Andreas mig i en av den lite finare grabb sysslorna man kan halla pa med.
Vi tog en whiskey av helt ok sort.
Sedan fick jag lara mig om luktning, inhalering och ovriga hostframkallande inslag i whiskeydrickarens varld.
Det var faktiskt inte sa jattegott, men inte heller jatteackligt.
Skulle nog overleva som karl!

Nu dags for sightseeing.
Vi hor av oss nar vi ar framme i solen och stranderna antligen dominerar vara sysslor igen!
PUSSS!

Elin och Andreas

Kommentarer
Postat av: Sara

Puh! Då kan jag sluta oroa mig, tittar nog för mycket på nyheterna ;D Vad fina skor du hade köpt och vad MÅNGA, sådär många köper jag på två år, men är man i Thailand så ska man ju passa på! Ha det så jätte bra, många kramar!!

2010-04-24 @ 08:33:34
Postat av: mamma A-L

åk nu till badstranden kära barn. Vi har faktiskt sovit en natt i Suratani! Innan båten tog över till ön.

Elin, whiskey är inte gott!!! man eller kvinna....det är inte gott. Nu lär ju en del säga emot , men de har bara dålig smak : )

Ska nu sticka i väg och samtala med väljare utanför COOP!

Som sagt var :dra nu till badstranden...snäääällla.............! Kram! på er båda!!!

2010-04-24 @ 08:34:10
Postat av: Liiv

vad skönt att vara utomlands, vill också! :d

2010-04-24 @ 19:50:48
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: L I N N

hej , gud vilken fin blogg du har :)

du får gärna kolla in i min blogg, kanske svara på frågor, eller bara slänga in en guldvärd kommentar ! :D hoppas du haft en underbar kväll, kraam :)

2010-04-24 @ 23:29:21
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Iben

Häftigt !.

Vart ligger Chinatown? i kina :S ? ... :D

2010-04-25 @ 00:04:38
URL: http://iiben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0