Tisdag 13 april

Vi har just sett nagot ovanligt.
En albino gecko, alltsa en odla.
Det ni.

Idag vaknade vi lite tidigare tanka sig redan klockan nio ;)
Vi at frukost och tog oss ner till stranden!
Feberfri idag vilket kandes skont, berodde sakert pa den intensiva massagen som jag tog dagen innan pa stranden.
Vi tog det lugnt i skuggan idag och det paborjades en ny deckare idag.
Det var riktigt varmt, varje dag blir varmare.
Vi at supergoda hamburgare till lunch och vande hemat kring tre.
Idag tog vi ingen malariatablett pa morgonen, det ar over nu antligen!
Haller tummarna att magen blir lite mindre snabb nu framover.

Efter lite vila framfor CSI och Lost pa AXN tog vi oss ner till stranden for middag.
Blev lite BBQ och stekt ris, gott!
Vi drack te med ingefara och honung.
Dom hade rivit ingefara och sen vanligt lipton te.
Jattegott, det kan man varmt rekommendera for er hemma i kylan.
Om kylan fortfarande ar kvar.
Funkar aven i varmen vid narmare eftertanke.

Ikvall blir det nog en ganska tidig kvall.
Imorgon och nagon dag framat tror vi att det kommer vara Khmer ny ar.
Vi ar osakra pa den exakta dagen men det ska bli kul att se vilka typer att festligheter som kommer dyka upp.
Det var mer fyrverkerier an vanligt idag.
Pa torsdag ska vi pa battur och sen pa fredag tror vi att vi drar vidare till Thailand.

Vad hander dar hemma?

Kramar
Elin och Andreas

Kommentarer
Postat av: mamma A-L

Här hemma händer följande : Jag jobbar och står i . Den här årstiden är alltid väldigt intensiv på skolan.Det är varmt och skönt ute och snön bara far...

Cissi drar till Åre på torsdag, den lilla lyckosen : ).

Det är henne väl unnat. Pappa har städat tre ( ! ) bilar och till helgen drar vi till stugan.

Med andra ord : allt är som vanligt här hemma och vi saknar er.

Kram!



2010-04-13 @ 16:27:16
Postat av: Sara

Har just kommit hem från ännu en dag på vårdcentralen, nu har jag blivit riktigt proffsig på att sticka, får blod varje gång ;D Har även lyckats med att spilla ut ett urinprov över handen, mindre trevligt. Nu ska vi äta middag och sen fara och handla på Willys med bil och inte med cykel :D Kom heeem snart, massa kramar!

2010-04-14 @ 16:37:11
Postat av: Pappa Roland

Hej pa er!

Tja, ni drar vidare till Thailand men tank att vi drar till Lovikka pa fredag, det ar skillnad....

Ni maste vara less pa allt semestrande nu kan jag tanka mig... :-)

Kram

2010-04-14 @ 19:44:47
Postat av: Elin

Du ska fa sticka i mig nar jag kommer hem jag lovar! Som straff for att jag stack ;)

Men Barry da, spilla urin det kan knappast vara sarskilt mysigt..



Haha tog ni in bilen pa Willys?

Hort att det funkar bra med cyklar iaf hihi

2010-04-15 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0