.

Helgen är här igen. (och snart förbi I know)
I fredags jobbade jag förmiddag.
Sen blev det ett besök på Lulebo som lämnade oss besvikna.
"Kom tillbaks på måndag"-besök blev det av den visitet.
Men tapeter har vi börjat välja till vårt blivande hem.

Fin väder nere i hamnen. Sitter och dricker kaffe och kollar på helikoptern som landar.
Sötprinsen min!

 

Lördagen påbörjades med arbetet.
Mitt sista lördags pass för sommaren.
Så jag ska inte klaga.
Efter arbetet drog vi ut till Hagaviken.
Det blev trevligt umgänge, wok med nudlar.
Bastu och några glas vin. Mycket trevligt.
Hittade några söta hundvalpar vid namn Tommy och Torsten att krama tills någon av oss lessnade.
Det var inte jag kan jag avslöja.

Nu är det söndag. Ledig!
Det betyder ju dessutom att vädret är dåligt i vanlig ordning.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Nu dags för middag hos mor och far.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0