Nu är vi sambos ♥

Idag kl.12 hämtade vi vår nyckel till lägenheten!
Morgonen var pirrig och vi sprang runt och var ivriga inför flytten.
Vi började med att åka dit och räkna hur mycket tapeter vi behövde.
Sen var det tapetköp på colorama och sen förarbete inför morgondagens tapetsering.
Resten av dagen har vi diskat upp porslin och lastat in saker i lådor.
Det är känns sjukt kul.
Jag hittade även tre schysst skjortor på vinden idag när jag drog runt flyttlådor.
Nice. Mammas gamla sen hennes ungdom. Mycket snygga.
Har bilder jag egentligen hade tänkt lägga upp från lyan.
Har dock glömt min kamera sladd.
Prutt.
Dags att mysa med min nya sambo! ♥

Kommentarer
Postat av: åsa

grattis att ni blivit med lägenhet:)

2010-08-23 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0