Säng!



Idag har jag haft min lediga dag.
Det blev som planerat!
Jag skrev på kontraktet på Lulebo det gick bra.
Jag träffade Barry!
Hon är en riktigt sötnos som jag är glad att ha som vän! ♥
Sen åt jag god lunch hos syster.
På eftermiddagen har jag och Ante fått en ny säng!
Tack mor och far för förra årets födelsedagspresent som kommer om en månad lite drygt till vår lägenhet på Mulögatan!
En ny säng, prick den på bilden ovan.
Kommer vara som att vara i himmelriket att sova i den med min prins!



Peace out my friends!



Här är vår nya soffa!
Fast vi ska ha en svart och med nackstöd..
Mys tekvällar i den snart ;)

Kommentarer
Postat av: åsa

synd att jag missar typ 300 av de första tekvällarna

2010-08-04 @ 21:23:03
Postat av: Sara

Det är väldigt ömsesidigt! Sängen ser ju grymt skön ut, du kommer att sova som en prinsessa :D Kram!

2010-08-05 @ 06:46:38
Postat av: Elin

Åsa vi ska tänka på dig dom 300 första gångerna sen när vi övat och blivit proffs är du välkommen ;)



jag tror också jag kommer sova som en prinsessa! looks good!

2010-08-05 @ 16:15:16
Postat av: Tina

Åhh jag å linus vill också ha en ny säng! VIll ha en fast vi inte ens bort ihop! är så less på att sova trååångt.

2010-08-06 @ 18:39:13
Postat av: Elin

Jag förstår det! Jag och Ante sover ju himla trångt när vi är i Sunderbyn och det vill man gärna slippa ;P

Det ska bli underbart skööönt att få ny säng ny soffa och sen bara myysa :D

2010-08-06 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0