Tisdag

Godmorgon världen.
Unnade mig något sällsynt i morse.
Lät mig vakna av mig själv och skippade alarmklockan.
Steg ändå upp som jag brukar.
Men slapp snoozningsmaraton.
Finns en risk att jag sov förlänge och kommer vara trött hela dagen?
Men det är väl knappast värre en motsatsen: att jag sover för lite och är trött hela dagen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Är ledig idag, vädret är dåligt. är sannerligen svårt att vara stolt över den norrländska sommaren i år.
Kanske skulle ta med till kronan och söka något schysst gammal möbel att måla om så småning om.
Något jag verkligen borde göra är att fara och ta min sista vaccinationsspruta, slarv maja!

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0