Torsdag

Tänker på lilla syster som ligger på sjukhuset och har megabesvärligt med ryggen.
Hoppas du mår bättre snart!
Massa kramar! :*

Ska iväg golfen nu för lite arbete.
Jobbar 11-19 idag.
Mitt sjunde pass.
Sen är det sex dagar kvar till vi är lediga och vi ska börja vår flytt!



21.15.
Är rätt trött.
Har haft en annorlunda eftermiddag.
På jobbet var allt som vanligt.
Sen efter jobbet for jag och hälsa på lilla syster som ligger på sjukhus.
Lilla sötnosen min har så ajaj i ryggen, jobbigt att se.
Man vill gärna hjälpa men det är svår.
Hon är mycket starkare än vad jag någonsin varit så jag tycker hon gör det sjukt bra trots all smärt!
♥Keep up the good work ♥
Efter sjukhuset blev det storhandling och packning.
Åt just middag och är lite slut.
Dags för dusch och sen lämna bilen på lagning.
Suck.
Man ska inte klaga idag, det finns definitivt dom som har det värre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0