Torsdag

Har varit en lugn dag på jobbet idag.
Solen kom fram och jag fick lust att sluta ;)
Konstigt när det händer sånt där!

Nu är jag iaf hemma.
Har gjort en sallad och skivat lite bröd.
Nu är det dags för picknick i solen.
Känns inte alls fel att faktiskt få sitta i solen lite.
Solen brukar ju gömma sig ordentligt för mig så fort jag är ledig.

Ciao bella, vi ses i solen!

 

22.50.

Jag lyckades få in mina första bilder från mobilen på min dator.
Klapp på min axel från mig själv för den bedriften.
Nu: dagens picknick bilder.
Slutsats: Sunderbyn är vackert.
Sommar bäst.

 

Thats it.
Good work.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, man ska inte underskatta gamla vackra Sunderbyn!

2010-08-06 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0