19 december

Sitter hemma hos mamma och pappa och inväntar middag. idag sov jagoch ante väldigt länge. efter att ha lagt sig vidhalv tre igår natt blev det en seg uppstigning kring 12 :)
idag har jag pratat med åsa i telefonen! blev så förvånad när hon ringde, men nu är hon hemma! välkommen hem vännen :D nu ser vi fram emot tjejmiddag på tisdag.
igår var jag ut med lotta och sara. det var dunder kul. vi gick ut tidigt, redan efter sju och drack lite vin på invit och satt och pratade. det var alla tiders. har himla bra vänner. sen gick vi till allstar och det var då ingen hit. men det är det aldrig på allstar så jag vet inte varför alla fortsätter gå dit. måste vara så att jag har en annorlunda åsikt än övriga luleå om vad som är kul.

jag längtar till juldagen då ska jag dansa dansa.

imorgon har jag och tina sista inlämning, sen får vi veta om vi får gå upp!
vi har varit himla duktiga, jag är stolt över både mig och min studiekamrat.

tjiing på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktiga tjejer har ni varit! tråkigt att vi inte hunnit umgås så mycket på sistonde, men det får vi ta igen när det nya året börjar! :)Puss på rumpi

2010-12-19 @ 17:14:29
URL: http://emmawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0