20 december

har just kollat min mail, men inget svar från handledaren ;) vet inte varför jag tror att hon redan har rättat vårt arbete som vi lämnade in idag kring elva på förmiddagen. jag och tina hade slutgiltig inlämning idag så nu får vi flitigt vänta på att se om vi får gå upp i januari eller ej. spänkoo!

efter plugg på hyllan, tog vi och tränade mage en sista gång innan all julmat. så det blev gym plus core pass.
sen blev det lite fynd på hm för vi gjorde en sista stadsrunda innan julen :) (eller jaa vad jag tror blir den sista iaf)
nu känns det helt konstigt, ska vi verkligen vara klara nu under julen. inge mer plugg. nej, jag tror nog vi kommer få lite att stå i. vore på något vis för bra för att vara sant annars! kommer dessutom kännas lite tomt utan tinis varje dag ;) nu hoppas jag på en lugn och sköön jul.
sen kommer vi tillbaks i januari och rockar! (förhoppningsvis rockar vår redovisning)


Kommentarer
Postat av: Tina

Tomt utan dig med! huhu, tisdag och inge plugg, saknar dig redan :P hihi

Men vi syns snart!

KRAM

2010-12-21 @ 10:56:43
URL: http://www.twitter.com/tinoolino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0