3 december

suck suck suck.
så hade vi handledning igen! det är toppen att ha en noggrann handledare, det var precis vad vi önskade oss. det är ju bara den lilla detaljen att man känner sig så himla trött efter handledningen som är jobbigt ;)
idag har vi haft livliga och givande diskussioner om vår uppsats. vi har sannerligen fått en hel del att tänka på!
lagomt till helgen.

nu håller jag på att somna i soffan på skolan.
ska blogga, sen hem.
sen kalas hos Barry ♥

såhär galen ser jag ut på slutet av en lång skoldag med handledning..

 

godnatt gott folk.


Kommentarer
Postat av: ida

åh jag hade också möte med handledaren i fredags, kändes himla skönt för han tyckte att allt var jättebra än så länge och jag fick hjälp med viss formalia som ska rättas till. det lugnade mig så mycket att jag faktiskt lyckats ta helg på riktigt. imorgon kommer jag till luleå!

2010-12-05 @ 13:23:55
URL: http://isaksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0