4 december

gårkvällen var toppen, umgås med tjejkompisar är ett excellent sätt att spendera sin tid!
barry var en fantastisk födelsedagskalasvärd ;) hennes fika var gott och det bjöds på trevlig sällskap.
nu har jag just kommit hem från julmarknad i kyrkbyn råkade skriva kukbyn på facebook just, men såg det innan jag publicerade det. tur som bara den, vad hade ni annars trott om mig?
med frusna tår ska jag tinna upp till lite love the way you lie och sen blir det matlagning och till piffning för hela slanten. för ikväll blir festligheter! minns inte riktigt klubbägarens coola namn men det kanske kommer sen ;)
ha det gott.
ha en bra lördag.
ge mig styrka att slippa bakisheten imorgon, tack på förhand.
käärlek ♥



Sara visar upp sin present som jag, lisa och lotta gjort :D
min söötnos fick ett fotoalbum som vi gjort till henne!
Mycket roliga minnen i den!

Kommentarer
Postat av: lisa

lovely!

2010-12-04 @ 16:19:00
Postat av: åsa

så pulicerade du den kommentaren om kyrkbyn här istället. ahahaahah

2010-12-04 @ 18:54:05
Postat av: Sara

Världens bästa present från världens bästa vänner!! Tack igen!! :)

2010-12-04 @ 19:21:48
Postat av: Elin

jaaa det är väl klart jag måste ju dela med mig av mina dumma dumheter ;) gör ju dessutom bloggen en smula roligare att läsa.



varsågod sötnos barry :D

2010-12-05 @ 11:26:04
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0