några snälla barn?

idag blir det lite studier, vad bättre kan förgylla ens söndag? ;) nå väl.. tänkte iaf förgylla den med att tända tredje adventsljuset och fika lite lussebullar eller ta några knäck.

igår blev jag och ante nästan klara med alla julklappar. hemskt skönt.
vi lagade über good regnbåge med whiskey i ugn. ojoj. lite lime aioli till det blev perfekt.
nu har jag dammtorkat. jag hoppas lägenheten dammsuger sig självt här någon gång under dagen.

nu väntar jag på min flitiga studiekamrat tina :D
jag håller dessutom alla mina tummar för henne och att hon vinner resa på apollo!
nu är vi inne på sluttampen och det ser bra ut!
rösta gärna idag också ;)




årets julklappshög.
jag och ante har sannerligen lagt ner vår själ i att slå in fina paket ;) (ironisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0