Black Water rafting och SKYDIVE!!

Idag har det varit en riktigt bra dag! Vi har sannerligen utmanat oss sjalva. Vi borjade morgonen med att aka pa en Black Water rafting tur i Waitomo. Det var haftigt. Vi hade flytringar och akte runt i ett tunnelsystem 65 meter under jorden. Vi hoppade ner for en del vattenfall och sag gloomworms. Det vill saga lysmaskar! Cooolish..



Efter raftingen for vi med Kiwi bussen till Taupo som verkar vara jatte schysst!
Gott folk idag har vi HOPPAT FALLSKARM! Sky dive alltsa :D
Det var riktigt haftigt.. adrenalin kick kan man lugnt saga.
Elin var fruktansvart nervos.. Skakade som en liten kanin hela vagen upp.
Vi akte upp 20 min till 12000 fot med det vita planet!
Vi hoppade ut genom halet pa dorren, det var hemskt galet kallt utanfor och vi foll frittfall i 45 sekunder och sedan cirka 3 minuters fard ner med fallskarm.. Cooolt!
Andreas hoppade forst av alla och hann inte riktigt med att bli lika nervos som en viss annan ;)
Vi har inte filmat hoppen, vadret var lite daligt sa filmerna blev inge vidare och vi har ju tajt budget.






Hoppas ni har det bra dar hemma, vi har det underbart har!

Kram


Kommentarer
Postat av: PJ

Du verkar sannerligen ha tagit till dig mottot: "ingen minns en fegis".

2010-02-08 @ 11:06:07
Postat av: åsa

galenskaper:)

2010-02-08 @ 15:34:18
Postat av: Sara

Elin! Jag är imponerad :D

2010-02-08 @ 16:40:58
Postat av: mamma A-L

jag gillar bilderna för då vet jag att ni kommit ner oskadda!

mammor kan se sånt där med skräckblandad förtjusning men mest med det sista !

Kram och håll er på marken ett tag nu !

2010-02-08 @ 16:56:40
Postat av: mamma,Monkan

Underbart att ni har så kul.Vi tänker på er när vi skottar snö.Var rädd om er båda.Puss o kram.

2010-02-08 @ 19:36:41
Postat av: Elin och Ante

Jaaa vi lever och mar bra ;) Ante har lite forkylning symptomer som kommer och gar men vi trivs utmarkt har i Taupo. Det ar skont att vara lite ledig pa samma plats och kunna hitta pa mer galenskaper..



yees, pj jag haller mitt motto! det var helt galet.. jag vaar sa nervos! men det var vart det!



2010-02-10 @ 04:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0