Lugna puckar i huvudstaden

Idag har vi tagit en riktigt lugn dag. Vi vaknade och checkade ut vid 10 tiden som brukligt.
Sedan spatserade vi ivag och besteg ett berg som heter Mt. Victoria.
Inget stort berg alls men med tanke pa att vi var ut igar sa kandes det ratt saftigt.
Vaderna tyckte att det var ett stort berg.
Vi tog lite bilder fran look out point och sedan gick vi ner igen.

Det blaser i Wellington idag. (Nagon som ar forvanad? hehe)

Efter bergbestigningen har vi sovit lite eftersom att solen var i ansiktet hela morgonen och grannarna dropade in mellan 3 och 5 blev det foga somn under natten men vi har vilat idag och tvattat sa vi njuter anda!
Nu vantar vi pa att torktumlaren ska snurrar klart innan vi gar och dricker en valfortjant Cappuccino!


Igar kvall sa satt vi och hangde med vara roomies i 12 beds dormet.
Det var schysst. Ett gang trevlig tjejer och killar.
Sedan gick vi ut. Testade tva olika utstallen.
Efter lite dans och hang sa drog vi hem vid tva tiden men vi stannade och at jattegoda nudlar pa Noodle Canteen forst! Det var super gott. En bra avslutning pa kvallen.

Ha det gott dar hemma!
Pa aterseende!
Elin och Andreas

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saaaknar dig!! Nu har du varit borta för länge ;) Har vfu i en månad om en månad och blev placerad i Haparanda, så på veckorna ska jag bo alldeles alene i Happis, kul kul :p När byter ni land? Massor med kramar!

2010-02-21 @ 10:39:38
Postat av: mamma A-L

det är till att roa sig! Blir nog lite avundsjuk....

Här hemma njuter vi av Os guld och brons i gårdagens skidor, herrar!

Tom jag som annars brukar kunna hoppa över dyl program satt som klistrad framför tv:n.

Ha det gott nu ,så jag bege mig upp på vinden och leta fler "cissi-Kartonger". Ett gediget arbete!

KRAM ELIN! KRAM ANTE!

2010-02-21 @ 10:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0