Taupo bungy jump!

(Lite bilder fran Taupo ovan!)

Idag har Andreas hoppat Bungy Jump! Tror det var 45 meter om jag inte minns helt fel :D Just nu sitter han i en pokerturnering pa puben bredvid X base, jag sitter och internetar for det var bara karlar dar och jag var inte sa sugen pa att deltaga om jag ska vara helt arlig..

Taupo ar riktigt nice. Idag ar forsta dagen som det har varit lite samre vader.
Vi har haft regn och molntackt himlen under storre delen av dagen. Lite trist! Sarskilt eftersom Andreas skulle hoppa men det var en paus i regnet just nar han hoppade och solen visade sig just nar han hoppat!
Det ar otroligt vackert vid Bungy jump platsen. Han har tagit en DVD och lite foton som ni far se nar vi kommer hem.. Vi har inte kollat pa den an men det ar sakert kul!







Vi har mycket tid att blogga nu i Nya Zealand! Internet ar snabbt som rattan och det ar ratt nice.
Men forvanta er inte en uppdatering av detta slag i Asien! Skulle tro att det blir mindre da!
Vi har det awesome. Saknar er dar hemma sa klart!
Love
Elin


Kommentarer
Postat av: Frida

Va glad jag blev när jag hade fått ett meddelande på FB :D Jag samlar fortfarande ihop pengar så du får hålla utkik ett tag till, man vet aldrig om jag dyker upp ;D Alltid lika spännande att läsa era uppdateringar! Sköt om er! Kram

2010-02-11 @ 09:08:37
Postat av: mamma A-L

Modigt Ante! Mig hade du fått knuffa!

Det är så roligt att se bilderna!



Skönt att ni har det bra. Vi saknar er också!



Kramar från ett "never-ending-snowing" Luleå!!

2010-02-11 @ 10:44:10
Postat av: Matti

Härligt att ni tar vara på tiden! Verkar svinroligt alltihop!



Egentligen är det ju inte så modigt av Ante att hoppa bungy. Han är ju så lång så de där 45 metrarna blir ju relativt sett mycket mindre. Eller fan, de blir ju kanske tvärtom mycket mer. Hmm. Ja.



Ni har inspirerat mig och Mimi och vi är nu bara en hundvakt ifrån att åka på tågluff till sommarn. Ha det bra nu!

2010-02-11 @ 12:01:08
URL: http://allvarsammaleken.wordpress.com
Postat av: PJ

Nu ska du inte föringa hans instats (och indirekt min) :)

47 meter vill jag minnas att det var.

2010-02-11 @ 15:34:39
Postat av: åsa

när åker ni till asien?:)

2010-02-11 @ 16:47:11
Postat av: Jenkan

Jag saknar er!

2010-02-11 @ 17:09:57
Postat av: Ante & Elin

Harligt att hora att ni ska ut och resa! Hoppas bara inte att ni drar forran vi ar tillbaks! ;)



PJ: Tack for stodet!



Asa: vi lamnar auckland den 28e feb och landar i hanoi den 1a mars!

2010-02-13 @ 01:21:43
Postat av: Linnéa

Hej hej..spännande att läsa om alla era äventyr...hoppas ni har det bra och fortsätter ha det bra! kram

2010-02-13 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0