Rotorua


 

Idag har vi akte med bussen fran Whitianga till Rotorua! Vi gjorde nagra stopp. Inget lika markvardig som sist men vi har haft en bra dag med bra vader.. Vi har just haft en underbar middag. Billigt och gott, precis som backpackers vill ha det! Nu har vi nojet att dela med oss med lite bilder.. Bilderna ar fram igar och i forrgar. Mer kommer nagon annan dag.. Ha det bra! Det har vi :D Kraam pa er! 

ps. vi har inga pengar pa mobilen just nu sa ni far garna ringa och sa men vi kan inte ringa er forutom fran vara svenska simkort vilket ar dyyrt ;( ds.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå så fint, vilken dröm att få vara där :D Jag har just stigit upp och nu väntar ännu en dag med pluggish. På söndag ska vi titta på en lägenhet som vi hoppas på, så vem vet, jag kanske inte bor kvar på Malmudden när du kommer hem ;D Ha det underbart (det verkar ni ju i allra högsta grad ha) och ta hand om er! Många kramar!

2010-02-05 @ 08:18:35
Postat av: Sara

Glömde säga att ni är ett väldigt vackert par, men det vet ni väl redan ;D

2010-02-05 @ 08:19:44
Postat av: mamma A-L

oj , vilka vackra bilder! Allt på bilderna är lika vackert!

Vi ringer nån dag! Kram !

2010-02-05 @ 09:15:20
Postat av: Frida

Va fina ni är! Ni verkar ha det toppen :) Ska liksom Sara börja med dagens plugg, skönt att det är fredag...men just nu drömmer jag mig bort till en fin strand ;) Kram!

2010-02-05 @ 09:29:48
Postat av: åsa

söta söta elin. jag önskar att jag också fick vara där i solen istället för här mitt i vintern...

2010-02-05 @ 10:33:35
Postat av: Tina

vad fina bilder=)

Börjar ni få bort vinterblek hyn nu?;)

2010-02-05 @ 17:19:55
Postat av: Ante och Elin

Sara: Vad roligt med ny lagenhet!:) Ska bli spannande att se vart ni haller hus till sommaren!



Tina: Vinterblekhyn hanger kvar, vi far nog ge det lite mer tid, har inte riktigt hunnit med sa mycket solande annu.

2010-02-07 @ 06:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0