11 Januari

Goddagens läsare..
Idag har jag och några tjejer i klassen flitigt suttit och pluggat på skolan från morgonen. Jag vet inte om jag blir så mycket klokare faktiskt för allt som mattas in i huvudet blir en enda gröt som måste trasslas ut och av all denna gröt måste något vettigt komma ut.
Efter ett antal timmar studier så gav jag och Tina upp och drog till Stil och tränade istället! :D Det gick faktiskt bra jag känner verkligen att man borde göra ett ryck såhär innan resan och beach och allt sånt där som jag brukar tjata om ni vet ;)

Börjar känna stressen lite inför resan faktiskt jag kan inte riktigt samla ihop mig själv och komma fram till något vettigt utan känner att mina tankar rymmer runt i huvudet på mig, ingen ordning.
Jag får liksom ingen ordning för att citera en fantastisk man vid namn Lars Winnerbäck.

David gav mig som tips att göra en lista. Jag måste kanske göra mig själv en ordentlig lista så att jag åtminstone kan börjar fokusera på det som måste göras.. eller inse att det inte är så mycket som måste göras. Vilket som vore toppen för jag har tenderat att vara en smula super duper grinig mot nära och kära på senaste ;P Förlåt för det. Dags för en lång dusch sedan samla tankarna inför mitt list-skrivande och sen fortsätta testa om csns sida går igång! annars kanske jag blir sur igen ;)

Kraam på er!




Kommentarer
Postat av: Orri

Jag tycker då iaf att du alltid är en solstråle, dock så har vi ju inte setts så mkt de senaste dagarna och tur är väl kanske det ;D Lycka till m listan, det är alltid bra att strukturera, det blir man lugn av! Puss!

2010-01-11 @ 16:36:09
Postat av: Anonym

JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING.. jag lyssnade på den precis när jag läste ditt inlägg!:D

var har du pluggat? jag har suttit i d-huset från 13-17 och tentapluggat. (nu har jag bara presentationen och sista tentan kvar!!!)

2010-01-11 @ 18:30:42
Postat av: Anonym

postat av: åsa

2010-01-11 @ 18:31:17
Postat av: Elin

Hehe va bra att du tycker att jag är en solstråle det glädjer mig att höra ;) kanske jag kan vara en också.. hihi ska iaf se till att vara det efter tentan på onsdag!



Jag har suttit i biblioteket och pluggat idag.. och i slutet av förra veckan. Men vi brukar ju oftast sitta i d! hehe vilket sammanträffade med låten.. telepati nästan ;)

2010-01-11 @ 20:45:21
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0