15 Januari

Fredag idag! :D
Jag var faktiskt ovanligt hurtig på förmiddagen, var och tränade med Emma och Carro på morgonen kring tio och det var riktigt skönt. Sen har jag hjälpt David att fixa lite inför flytten med tapeter och grejer. Jag blir stort sugen att själv kolla på tapeter och börjar planera, men först resa sen flytta hemifrån sväng två.

Sitter och äter bacon och makaroner och det är fruktansvärt gott. Helt ohyggligt gott har bara ätit två mackor en innan träningen och en efter så jag hade ett enormt behov att fylla på med mat. Jag blir alldeles till mig. Hugo är också sugen på bacon så han följer varje rörelse jag gör..

Jag blev alldeles till mig när jag körde hem idag också när jag började kolla mig runt och upptäckte hur underbart vackert det kan vara ibland här uppe när det är kallt och snö överallt. Alla träd var helt täckta av vit snö och det ser verkligen en smula sagolikt ut.. Jag passade på att testa min "snow" funktion och "candle" funktion på kameran.


Gatlampan lyser igenom trädet på vår gård


Tallen med ljusslinga i..




Ni kan ju själv se att det faktiskt inte är helt fel här hemma ändå :D trots att det ska bli sjuuuk nice att få komma till solen. Borta bra men hemma bäst? kanske inte alltid sant men det ligger helt klart något i det.
Jag längtar längtar längtar.. idag: 13 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0