24 Januari



Igår firade vi Andreas som fyllde 23 år. Det blev en trevlig fest men supergod mat och fika. Framför allt blev det en massa trevliga möten med släkt och nära och kära som vi kommer att sakna i några månader framöver..
Det känns konstigt att allt här hemma fortsätter och vi är borta. Lite lustigt och kanske en smula självcentrerat känns det som att tiden står stilla när man åker bort. Kanske för att jag slutat andas ordentligt och lever i ett vakuum just nu.. hehe. Jag har funnit mig själv gäspa som en tok i tre dagar, kan nog vara lite syrebrist pga av någon anspänning i kroppen som troligtvis beror på resfeber. Nu ska jag iaf ta tag i min packning på riktigt, börja packa ner allt och så ska jag njuta av Winnerbäcks vackra stämma som på något vis får sammanfatta min känslor inför allt detta.

Tack för igår alla :D en finfin afton.



17:06
Jag hittar inte alla mina saker och jag är lite för lat för att skriva en lista till min packning.
Hur ska jag nu veta om jag fått med mig allt?
Jag är ovanligt avslappnad och det är nästan konstigt att jag inte är orolig.
Rätt skönt faktiskt. Fast jag känner att jag kanske borde vara det.


Kommentarer
Postat av: åsa

vi ses imorgon=) (kommer inte kunna säga det på fyra månader så var tvungen att säga det!)

2010-01-24 @ 23:45:47
Postat av: Elin

det var jättekul att ses :D

2010-01-25 @ 14:33:48
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0