27 Januari

Det snöar ordentligt utanför mitt fönster.
Jag vet vad snö oväder gör med flygtrafiken ibland men väljer att inte oroa mig.
Åtminstone inte allt för mycket.
Imorgon 06.55 flyger vi från Luleå till Stockholm.
Så det som väntar oss är en sista afton i Luleå innan vi vaknar kring 05.00.
För att bege oss till Luleå airport och sedan ut i vida världen!

Nervositeten har gjort sig påmind idag och igår kväll.
Jag har pipigt och hoppat runt. Kanske varit en smula besvärlig.
Rätt så fnissig också.
Men det tycker jag man har rätt att vara och göra när man ska bort länge.
Fyra månaders semester och ett häftigt äventyr i fjärran länder börjar bli mer och mer verkligt.
Imorgon börjar vi leva det som hittills bara varit en dröm.



Jag har packat klart tror jag.
12 kilo väger min väska!
Det är mycket mindre än när jag for till Australien.
Den är ganska full men mycket kommer att kunna lämnas, slängas och bytas ut på resans väg.

Ikväll kommer lite vänner hit för en sista fika och massa kramar innan jag drar.
Sen blir det traditionell innan-jag-far-iväg-på-långresa-middag med familjen.
Lax och potatis och sånt gott!
Sen är det bara att krypa ner i kojs och invänta äventyret.
Håll tummarna för mig.
Jag kommer att sakna er!

Elin Andersson


18.20




23.00
Tack för besöket tjejer! Det var underbart att få krama om er innan jag far!
Nu ska vi gå och sova!
Lite nervös är man nog ändå..
Vi får se hur mycket sömn det blir!
Jag älskar er mina underbara vänner!


Kommentarer
Postat av: Sara (måste ju skriva mitt riktiga namn ibland)

Tänk att nu har resan börjat, wiiiii, det är stort! :D Jag tjöt lite mer innan jag skulle sova men nu tror jag att jag har börjat acceptera att jag inte får se min Skurt förrän till sommaren. Tänker på er, flygresan kommer att gå prima :D Kramar!

2010-01-28 @ 09:11:46
Postat av: åsa

love you!

2010-01-28 @ 16:06:33
Postat av: Elin

I love you ♥

Jag tyckte det kandes valdigt trist att lamna alla hemma ni hade garna fatt komma med..

Dumt att saga det nu kanske ;) lite forsent.

Ni finns i mina tankar iaf.

Vi har det bra och nar man har roligt gar tiden fort och da kommer vi hem fort!

Kraaaam

2010-01-30 @ 05:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0