4 Januari

Idag är det 24 dagar kvar!
Igår satt vi och planerade inför resan en hel del. Vi börjar få en god uppfattning om vad vi vill göra i Nya Zeeland och vart vi vill åka och hur länge vi vill stanna på det olika sätterna. Jag inser att jag sannerligen kommer att få leva efter "ingen minns en fegis"-andan om jag ska ta mig för alla roliga aktiviteter som vi är sugna på i Nya Zeeland. Jag tror och hoppas jag kommer att göra det också :D Vi har kollat bland annat black water rafting, vilket innebär tre saker jag är skrajsen för vatten, mörker och trångautrymmen! Å andra sidan är det ju trist att fundera på vad man är rädd för när alla verkar vara jättenöjda med aktiviteten.
Den som lever får se hur det gick med det :D

Jag har ju varit och tagit min andra hepatit b vaccinationsspruta så nu är det klart inför resan. Har tagit tag i mina studier idag trots att det var allt annat än kul. Det börjar kännas som att det är på tiden med tanke på att jag har tenta om lite mer än en vecka.

Nå väl dags att fortsätta läsa det dödligt tråkiga och super ointressanta engelska litteraturen om mätning och geometri... pust.



Kommentarer
Postat av: Orri

Känner att jag legat på latsidan med kommentarerna så nu är det dags igen ;D Ledsen om jag surrade för mkt idag när vi skulle plugga men det var mkt roligare än att stirra ner i boken. Go natt! :D

2010-01-04 @ 21:38:32
Postat av: Elin

haha men Orri du vet att jag gillar att surra så det är ingen fara ;) jag har massa tid för studierna. Det var kul att pratas mycket roligare än plugg någonsin kan bli.. pözzzz

2010-01-05 @ 16:53:08
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0