9 Januari

Nog börjar man bli liite gammal ändå ;P jag jobbade igår fyra timmar och idag nio timmar på Waldorf och är helt slut. Min energi är ungefär på noll. Lite mat och socker kanske kan rädda det sista timmarna på dygnet men vi får se. Jag börjar känna att jag är en himla gnäll tant. Pensionärer är ju kända för några få negativa saker så som rynkor, gnäll och stress. Jag uppfyller två av dessa helt fantastiskt mycket! Gnäll och stress för hela slanten ;) Så praktiskt taget är jag ju halv pensionär. Inge bra!

Idag är det 19 dagar kvar och eftersom att dagen är slut om två timmar plus liite mer så är det alltså bara 18 dagar kvar och två timmar. shit shit shit.
me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0