12 juli och måndag!

Måndag, första dagen på veckan.
Eller det borde det iaf vara.
Ännu en strålande vacker dag utanför fönstret.
Åtminstone för mig som stått inne på jobbet och varit flitig hela dagen lång.
Hämtade ut min dator idag.
Med en ny hårddisk i!
Och den gamla på sidan :/
Och dessutom 1080 kronor fattigare.
Och det är fattigt ska ni veta.

Jag hade inte velat vara ledig idag.
Då hade man varit tvungen att göra något kul och kanske varit ute dessutom.
Vilket hade kunnat vara helt fruktansvärt..
(Någon lurar man alltid! förhoppningsvis mig själv är ju kass på att förstå ironi nämligen!)

Längtar tills jag får min nya tejp till albumet.
För då börjar etapp nummer två, det kan inte bli annat än bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0