Friday today. igen!

Det är något underbart gott med att veckorna springer fram!
Trots att det känns som att hösten börjar närma sig lite väl fort utan en endaste dag på stranden
(för arbetsmyran och oturstagaren Elins del iaf)
Så känns det riktigt bra att tiden springer, helgen snart är här.
Therese snart är här.

Idag är det den tjugotredje! 23 juli!
Mamma fyller år, grattis!
Samt att det är prick 1 MÅNAD tills vi får vår lägenhet på mulögatan ♥
(Om bara lulebo låter oss av någon bisarr anledning får jag tydligen inte hyra utan borgenär?)

Nu är det friday igen och arbetet kallar.
After work och allt det vanliga :)
Sen helg!

Peace out my friends..
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tina

ja här i kiruna får man inte heller bada eller sola.

5 grader hade vi imorse.

regn typ varje dag.

och jag drömde att jag plumsa i snö å skulle skicka mms till Linus:P

2010-07-23 @ 19:06:21
Postat av: Elin

hahaha men fy farao! då har vi det iaf lite bättre ;)

jag minns somrarna i kiruna när jag var hos farmor som ganska varma. vi var på utomhusbadet bland annat..



kom hit snart :D

2010-07-23 @ 20:32:03
Postat av: Tina

Ja alltså den här sommaren tar priset.. Men jag kommer ihåg att man alltid frös på utebadet :P Jag jobbar ju där på hotellet/campingen :P så jag har frikort, men jag har inte badat någon gång tror jag ? fast jag fått de 4 sommarar på raken hahah:P



Jaaa jag kommer så fort jag kan , typ 17 dagar kvar att jobba:P

2010-07-24 @ 17:27:24
URL: http://twitter.com/tinoolino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0