Högklassigt firande..

Så var det dags för firande aktiviteter igår!
Jag fyllde ju år förra helgen och Therese är på besök!
Så vi hade all anledning att fira.
Det blev en riktigt bra kväll. Trevliga gäster och trevliga aktiviteter.
En match i kubb bland annat. Tjejerna mot killarna.
Killarna vann. Jag tror vi lät dem vinna såhär i efterhand ;)
Dom blev iaf nöjda, vilket är bra.

Själva förfesten hemma blev en succe men utgång på allstar var rätt trist.
Det är inget vidare uteliv här i Luleå på lördagar om man inte är 25.
Jag är nog ändå glad att jag fyllde 24!

Idag blev det ruskigt väder. Söndagsväder med regn och vind i alla riktningar.
Ingen hit men jag känner mig inte heller helt oruskig så det är väl ingen större förlust.
Nu dags för en kopp te med Therese!
Peace out my friends..

Kommentarer
Postat av: åsa

shit vilken snygg i kille i grå jacka. vem är han? kan jag få hans nummer?

2010-07-27 @ 00:24:02
Postat av: Elin

jag ska kolla med hans tjej om det är okej ;)

2010-07-28 @ 16:41:46
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0