Ståltrådskreativitet..



Har haft en våg kreativitet som farit runt i kroppen sedan vi fick lägenheten.
Som jag känt mig tvungen att göra något av.
När man inte kan börja flytta än så får man hitta på något annat.
Jag vet inte ritkigt hur idéen kom till men ståltråd blev det.
Först diverse konst i spink plankor.
Sedan blev det ståltrådskreativitet 100 %
Här är en del resultatet..
Just nu har jag slut ståltråd.
För första gången i mitt liv tycker jag det saknas mig.
Ståltråden fattas mig!



En fågel på en pinne i blomman som jag gjorde igår när jag såg Flyga Drake.
För övrigt, boken är mycket bättre.

Peace out my friends!

Kommentarer
Postat av: Ante

♥♥♥ Vilken fantastisk konstnär jag har till flickvän! Jag tycker att du är superduktig=) ♥♥♥

2010-07-26 @ 18:51:40
Postat av: Ante

♥♥♥ Tänk att jag är tillsammans med världens konstnär! Jag tycker att du är superduktig gumman! ♥♥♥

2010-07-26 @ 19:05:54
Postat av: Tina

jag blev också pysselsugen en kväll här:P

IBland tänker jag att jag inte är en pysslig människa.. men det är nog bara svammel , tror jag är super pysslig.

Å nu när vi har haft estetik hela dagarna i ett halvår så kan jag känna att de är lite tomt;)

2010-07-26 @ 19:06:04
Postat av: Elin

Tinis! Jag tror du är super pysslig!

Vi kan ha pyssel och te-kväll när du kommer hem :D

Åhh jag längtar tills du är tillbaks i stan!

2010-07-26 @ 19:06:56
Postat av: Sara

Åhåj, vad hon kan den där Elin! :D

2010-07-26 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0