Superstormens dag

Idag blev en liten annorlunda dag.
Åskan som växte mig när väckarklockan egentligen borde ha räckt satte helt klart sin prägel på dagen.
Strömmen var borta när jag kom till Golfrestaurangen.
Vi fick sitta sysslolösa i mörkret och vänta till 10.20 innan strömmen var tillbaks och vi åter i arbete.
Det har helt klart dundrat rejält idag, men det kanske jag inte behöver säga för alla lär väl ha hört det.
Vi lär ju dessutom inte vara ensamma om att ha haft strömmen bort under en del av dagen. På eftermiddagen har jag och prins spenderat en del tid åt att leta soffa. Vi har hittat några vi gillar. Särskilt två. En liten en stor.
En med en divan en med hörn och divan. Svart verkar det bli iaf..
Nu funderar vi vad som kan passa och hur vi ska få plats med allt vi vill ha ;)
Imorgon är jag ledig och jag har bestämt att det ska bli bra väder. För att vi är värd det.
Jag är värd det eftersom att det sällan slår in rätt med väderleken på min ledighet.
Peace out my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0