Tills döden skiljer er åt..

Idag har jag varit ledig.
Påbörjade min lediga dag med en skön sovmorgon.
Sen träffade jag min lilla syster på stan.
Gjorde några mindre nämnvärda fynd och hade en picknick i flottar tema.
Inte flottare som dem som flottar träd.
Nu talar vi frosseri flotteri!
Vi köpte max mat sen la vi oss i en av det stora träliggstolarna vid norra hamn.
Där satt vi och åt god mat i solen och pratade skit.
En bra lunch, har inte ätit max mat sedan innan jul vad jag kan minnas.

Efter syster besöket tog jag mig till Sunderbyn.
Normalt brukar jag inte ha något att göra hemma i gamla byn.
Men sedan jag och ståltråden sa ja till varandra har jag haft fullt upp.
Är oförmögen att sluta pyssla. Den dagen ståltråden är slut.
(Både den tjocka och tunna)
Jaa då dödens skiljer oss kommer jag väl finna mig sittandes och bitandes på ståltråd i pysslets namn.

Dagens resultat blev lite av mindre format.
Hittade örhängeskrockar när jag städade mitt rum.

Sitter nu och funderar om det är för kallt för att springa ;)
Det är iaf det jag försöker intala mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0