Trutskär 2010

Ihelgen bar det av.. äntligen lite ledighet.
En orgie av mat blev det. Trots det halv dåliga vädret hade vi en kanon helg.
Och det är maten och det trevliga sällskapet vi kommer att minnas.
Vi spenderade vår helg ute i Kalix skärgård på Trutskär.
Vi åt massa god mat, drack vin, spela fotboll, badade och bastade.
Tog oss för precis det vi kände för..
Idag har jag arbetat.
Åter tillbaks i verkligenheten.
Nu ska jag och prins ut och titta vad framtiden bär med sig till oss.
Två lägenheter ska vi kolla på!!! :D
Grattis på namnsdagen Sara!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Elin, jag diggar din höga boll på huvudet! Kanske en tänkbar frisyr på lördag? ;D

2010-07-20 @ 09:32:45
Postat av: Elin

var lite därför jag tränade på den förra helgen ;) senaste nytt!

2010-07-22 @ 09:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0