tycker om långhelger..

Detta har varit en riktigt bra helg.
Var ledig redan på fredag.
Träffade syster på stan och solen lyste!
Sen for jag hem och fixade mig lite och några timmar senare möte jag prins på stan.
Vi gick på sushibar med långa hungriga steg i solen!
Sen tog vi vårt vin under armen och gick till Åsa.
Så blev det rosévin, umgänge och lite fotboll.
På lördagmorgon fick vi stiga upp tidigt för mor kom och hämta oss.
Vi hämtade upp syster och drog sen till Piteå.
Solen lyste även där och vi hade en trevlig shopping dag.
Fynda en del grejer. Jeans för 50 kronor bland annat. Två till och med.
Vi åt kinamat och köpte massa godis och sen begav vi oss hem.
På kvällen lagade vi god färstpasta med svamp och mozarella.
Sen såg vi fotboll. Vilken spännande match det blev.
Idag är det söndag. Jag försöker inte låta söndagsångest få något utrymme i min annars utvilade kropp.
Kanske lite svårt ibland ;)
Nu gör vi potatissallad till aftonens grillning i Hagaviken.
I like my weekends.
Tjing! och peace out!

Kommentarer
Postat av: Ante

I love my weekends. Iallfall dom som är med dig! Love you babe!

2010-07-05 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0