Äntligen ledig!

Igår var det dags att dra fram den hoppande gångstilen ut till bilen från jobbet..
För jag är nu äntligen ledig sedan jag började jobba förra veckan!
Nice :D
Fredagen bjöd på tjejkväll och mysmiddag hos Sara.
Vi åt traditionell pastasallad och snackade tjejsnack!
Jag, Sara, Lillith och Lisa åt och sen kom Lotten en sväng :)
Det var gott med några glas vin också ;)
Hade jag längtar till under arbetet.
Jag fick dessutom ärva lite snygga kläder av Sara!
Tackar för det!
Kring elva drog vi ut på färjan!
Regnet gjorde dock det hela lite tråkigt.
Det var fullsatt och folk verkade inte bry sig allt för mycket om skyfallet.
Kanske var det bara vi?
Idag vaknade jag en smula bakis.
Och det är det kungliga bröllopet idag.
Kanske inte så passande att vara bakis!
Eller just tvärtom. Passande värre om man ville ha en seg tv dag.
Jag får på stan med min snygga karl istället.
Fixade ett mega fotoalbum för resebilderna och lite annat smått och gott.
Jag missade dock inte hela bröllopet.
Efter att ha testat mina nya inköp så kollade jag när dom sa "ja"
och allt lååångt prat om han den där "herren" och "fadern".
Nu dags att fortsätta mysa med min prins!
Tjing! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0