en lördags fredag.

Sitter och minns såhär på morgonen..
Minns när vi lyssnade på finsk tango på basketcup.
Vilket minne!
Igår kväll var det dags att omfamna mina kära vänner från universitet.
Jag har saaknat er så himla mycket.
Vi hade en trevlig tjejkväll med alla ingredienser man behöver.
Godis, fruktsallad, relationssnack och massa prata om vad som hänt när jag varit boorta.
Men nu är jag här och det känns faktiskt riktigt nice.
Idag är det lördag och jag tycker såhär.
DET VORE HELT OK OM DET ALLTID VAR FREDAG.
åtminstone för mig ;)
Bäst vore iofs lördag.
Men denna fredagen är jag ledig.
Så den är som vilken lördag som helst.
Jag sov till halv tolv och har bara mysiga planer så långt ögat kan nå.
Som ni hör kan vi nog slå fast att det kommer att bli
en bra lördag denna fredag.

Kommentarer
Postat av: mamma A-L

Jag som lovat mig själv att inte kommentera på ett tag måste bryta detta löfte och komma med följande fråga : Hur förvirrad är du ? : )

Eller blir man så där dagvild när man haft "lördag hela veckan" i fyra månader. Känner mig sugen att testa!

Kram!

2010-06-04 @ 15:41:45
Postat av: EmmaWikis

Det var superroligt att träffa dig och sötis :) Vad roligt att du tyckte om mitt hår! hehe..vi får ses någon dag och myysaa. Puss

2010-06-04 @ 23:45:06
URL: http://emmawikberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Det skulle stå "dig också" i ovanstående inlägg ;P

2010-06-04 @ 23:45:46
Postat av: Elin

Mig och sötis ;) man kan ju undra vem den där sötis är hihi.. men jag fattar!

2010-06-05 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0