Grattis Frida och Cecilia!

I afton har jag haft äran att umgås med en rad olika människor jag tycker om.
Först mys middag hos syster yster med hennes trevliga vänninor.
(Oj vad gammal jag lät nu)
Sen tog jag tag i att ta igen mycket saknad tid med min älsklings Barry.
Soffsittning när den är som bäst!
Jag önskar att jag kunna sitta i hennes soffa och prata i flera år.
Kanske tur för Barry att inte just det går i uppfyllelse ;)

Imorgon den 5 Juni fyller två underbara människor år!
Min lilla syster Cecilia
samt min trogne kamrat Fridis!











Nu dags att krypa till kojs.
Ser fram emot en spännande dag imorgon.
Med firande av min favorit syster!
Paarteeyy! ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket! :) Det var fint skrivet! :D

2010-06-05 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0