Jag blundar för det faktum att det är helg..

Så ännu en dag över..
Denna dagen likt andra dagar på senaste tiden har varit en smula bekymmersfulla.
Sjukdomar och bilproblem bara för att börja.
Idag kunde jag inte ta bilen till jobbet, båda är trasiga.
Men som tur var kunde mor köra mig, bättre att den stannar hemma när batteriet är trött.
Nu jobbar jag fram tills nästa lördag då jag är ledig :D
Det kommer sitta otroligt gott att få lön och det känns bra efter all ledighet.
Kan dock inte ljuga och säga att det inte är mega tungt för kropp och knopp att ställa om sig.
Jag har dessutom blivit förkyld och hostar nu också.
Som att urinvägsinfektion inte var nog.

Dags att sluta klaga.
Blunda för det faktum att det är lördag.
Och bara mysa.

Marabou polka var gott.
Dags för promenad!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0