Måndag.. igen.

Sara här har du lite läsning.. ♥
Så var det måndag igen.
Jag arbetar som vanligt och i vanlig ordning bjuder det norrländska väder inte på någon överraskning.
Moln och delvis regn gjorde Golfen till en rätt så tom plats.
Bortsett från lite kids som åt plättar för att det var golfskola.
Jag minns tillbaks på min fotbollsskole tid och känner att äsch det var inte helt fel.
Blev bara fem timmar idag på jobbet vilket kändes bra.
Min prins gav mig en blomma idag när han kom hem och hade köpt goo te.
Vilken kille man har.
Den största och finaste rosen jag sett.
Du är som underbar du ;)
Ikväll blir att ta det lite lugnt.
Se till att det blir lite lugnare med hostan så att jag kan vara på topp!
Har ju arbete och annat man vill orka med till 100 procent.
Känner mig inte riktigt hundra idag ;)
Imorgon ska jag träffa Barry och Carry.
Ska blii så kul!
Nu dags för lite middag.
Kassler och lite annat mumsigt.
Sen krama om min prins.

Ha en bra vecka!
And keep up the good work
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0