Miss it already?






När vi åkte tänkte man va konstigt.
Nu tänker man va konstigt att vara hemma.
Jag saknar det redan.

Idag har jag spenderat mera tid med favorit syster som snart fyller år dessutom!
Sitter och lyssnar på lady gaga och funderar över livet.
Det är jättefint väder ut men jag fryser fortfarande när jag går ut.
Typiskt, det vänder säkert snart.

Idag har jag lämnat in min kamera på lagning.
Den släpper tydligen in vatten, yes va nice!
Den skulle ju som vara vattentät. Men vem är förvånad?

Imorse fick jag galenpannan i huvudet tror jag.
Äntligen är jag tillbaks i den normal dygnsrytmen.
Jag spelade gitarr och sjöng om vårtor.
(NEJ, jag kan inte spela gitarr och jag har inga vårtor!)
Ni förstår kanske vart galenpannan träffade?
Rakt i huvudet!

Jag hoppade lite på sängen och for runt som en fis i en påse.
Andreas har sannerligen tålamod.
Det har inte jag, så kanske tur att det inte var tvärtom ;)

mama mama POKERFACE! ;D
bla bla bla..


Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: åsa

ojoj. rastlös?:)

2010-06-02 @ 17:47:52
Postat av: Sara

Hahaha, fis i en påse! Den har jag aldrig hört förut ;D

2010-06-02 @ 17:52:03
Postat av: Elin

Men skoja inte ;) rastlösheten har kanske tagit nya former. eller så vara det bara gammal hederlig galenskap?

2010-06-02 @ 17:53:44
Postat av: mamma A-L

Känner mig nöjd! Det är fantastiskt att ha en dotter som hoppar i sängen, sjunger om vårtor och är ytterst insiktsfull till råga på allt!Heja Elin!

Fortsätt så! (bara inte i min säng : ) )



kram!!!!!!!!!

2010-06-02 @ 18:35:43
Postat av: Emma

Nämen har du en blogg Elin! :) Min syster har redan tipsat om Åsas lägenhet, så jag har varit i kontakt med henne :) Är dock inte säkert då en annan har första tjing, men jag hoppas!



Härliga bilder! Inte fy skam att sitta med en Chang i solnedgången ;)

2010-06-02 @ 21:06:16
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: ida maria isaksdotter

Hej Elin! Kul att se att du också måste skriva av dig! Jag tar fyrtio riksdaler för en och med tanke på hur arbetslös jag är i sommar ser jag gärna att folk investerar i ett fint hänge som lyfter upp vilken dag som helst. Jag vet inte riktigt när jag kommer till Luleå, men det blir någon gång efter midsommar då jag hunnit besöka Jämtland och Tornedalen. Kanske ses?

2010-06-02 @ 22:26:45
URL: http://isaksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0